حصرياً : اغنية جاد شويري الجديدة مش عايز غيرك








كلمات الأغنية


مش عايز غيرك يا حبيبي من الدنيا بحالها انت اللى بجد مليت عيني ومن قلبي بقولها 



وانا جنبك حبيت ايامي مبقاش في سيرة على لساني غير اسمك والله

دا انا من يوم دخلت هواك وانا حسيت بحاجة معاك محستهاش عمري غير وانا وياااااااااك

تسوى حياتي بعد ايه دا انت فى قلبي وكل ما ليه حبيبي مليش حبيب غيرك أعيش وياه
 دا انت حياتي وكل ما ليا

انا بيني وبينك يا حبيبي بقه صعب عليا ، تبعد واستنى انك تيجي وشوقي يتعب فيا

دا انا جنبك وبتوحش عيني ولا عنك حاجة بتلهيني غير انك تفضل علشاني

تحميل اغنية مش عايز غيرك يا حبيبي من الدنيا بحالها جاد شويري الجديدة  mp3 + الفيديو كليب

3 التعليقات:

غير معرف يقول...

الحبايب

غير معرف يقول...

الاغنية بجد جامدة جدا

غير معرف يقول...

والله اغنية حلوة وانا بحب جاد كتير الله يخليلنا اياه والى الامام يا جاد انا حافظة كل اغانية

أضف تعليق / رد

    جديد الموقع